Politica de livrare si retur

Conditii de livrare si retur:

Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator, cu exceptia cazului cand Cumparatorul opteaza pentru ridicarea personala de la sediul Vanzatorului (Str. Drumul Cretestilor nr. 96, Sector 4, Bucuresti).


Transport – Ambalare
In cazul in care Cumparatorul opteaza pentru o alta modalitate de livrare decat cele afisate pe site, Vanzatorul nu isi asuma si nu va suporta eventuale daune morale sau materiale.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrarea bunurilor pe teritoriul Romaniei.
In cazul produselor deteriorate ca urmare a transportului, Vanzatorul se obliga sa inlocuiasca produsul sau, dupa caz, sa returneze Cumparatorului, valoarea integrala sau partiala a produsului achizitionat. 

Livrarea se va face prin intermediul firmei de curierat GLS, in 2-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii prin email sau telefonic, oriunde pe teritoriul Romaniei. 

Ne dorim ca produsele noastre sa fie pe masura asteptarilor clientilor nostri. Facem toate eforturile de a imbunatati constant calitatea produselor si serviciilor noastre pentru a raspunde cerintelor celor mai inalte standarde.
Desi suntem convinsi ca vei fi incantat de tablourile noastre, iti oferim posibilitatea de a returna produsele comandate, cu exceptia celor personalizate. Pentru asta, te invitam sa consulti politica noastra de retur.
Timp de retur
Produsele pot fi returnate in 14 zile calendaristice de la data plasarii comenzii online. Dupa trecerea celor 14 zile, cererile de retur NU mai sunt acceptate, exceptie facand comenzile cu intarzieri mari la livrare, neintelegeri in procesarea comenzilor etc.

Situatiile in care sunt acceptate retururile:
a) Cand produsele au ajuns deteriorate ca urmare a procesului de livrare;
b) Cand clientul nu este multumit pe deplin de calitatea produselor.

Costul de transport al produselor returnate va fi suportat, exclusiv, de client. Exceptie fac solicitarile de retur pentru produse care au ajuns deriorate datorita transportului, caz in care costurile de retur vor fi suportate de noi.
Indiferent de situatie, produsele returnate vor fi ambalate corespunzator, in ambalajul original. Inainte de a procesa returul, te rugam sa ne transmiti o fotografie cu produsul ambalat, gata de livrare.
In cazul in care produsele returnate ajung la noi deteriorate, returul nu va fi acceptat, iar costul de livrare, a produselor, inapoi catre client va fi suportat de acesta.
In cazul in care se opteaza pentru returnarea banilor, acestia vor fi virati in contul cumparatorului, in maxim 7 zile lucratoare de la receptia produselor returnate si acceptate.
Retururi tablouri personalizate
Produsele personalizate, cu imaginea clientului, nu sunt acceptate ca retur, conform Art. 10 din Ord. 130/2000, exceptie facand urmatoarele situatii:
a) cand produsele ajung deterioarate, ca urmare a procesului de livrare;
b) cand produsele sunt realizate gresit de noi.
In ambele cazuri produsele vor fi returnate si inlocuite, neacceptandu-se solicitari de returnare a valorii comenzii.
Nu se accepta retururi in situatiile in care clientul reclama calitatea slaba a produsului ca urmare a transmiterii imaginilor la rezolutie necorespunzatoare, mai mica decat cea recomandata sau cand imaginile transmise de client nu respecta recomandarile specificate in pagina fiecarui produs.

Pentru a initia un proces de retur, te rugam sa completezi acest formular: